Веб-квест до тижня математики
Математика невичерпна і многозначна. Одних підкорює її логічна витонченість, інші цінують у ній точність, a треті захоплюються її красою.
Математика - це мова, на якій розмовляють всі точні науки, особливо фізика і астрономія.
Роль математики в біології полягає в тому, що всі дослідження спираються на логічні висновки. Від простого спостереження до абстрактного мислення.
Математика - це мова, на якій розмовляють всі точні науки, особливо фізика і астрономія.
Роль математики в біології полягає в тому, що всі дослідження спираються на логічні висновки. Від простого спостереження до абстрактного мислення.
Великий Леонардо да Вінчі у XVI столітті розробив математичну теорію живопису. У своїх картинах він використовував закон «золотого перетину», закон перспективи, закон паралельного і прямокутного проектування.
Пропоную учням 5-9 класів взяти участь у шкільному веб-квесті "Цариця наук", який відбудеться 22-26 лютого 2016 р.
Мета квесту:
Учасники:
учні 5-9 класів Новодавидківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Гра розпочинається 22 лютого 2016 року. Відповіді прийматимуться до 26 лютого 2016 року.
Завдання Веб- Квесту.
1. Розв'яжи задачу. Молодильні яблука.
У царя Салтана на чарівній яблуні ростуть молодильні яблука. Якщо їх кількість поділити на 5,4 ,3 або 2, то весь час одне яблуко залишається. Скільки молодильних яблук у царя Салтана, якщо на яблуні більше за 100 яблук не виростає?
2.Розв'яжи задачу.
Півтори курки за півтора дня знесуть півтора яйця. Скільки яєць знесуть 3 курки за 4 дні?
3.Розв'яжи задачу. Два пастухи.
Зустрілися два пастухи, Іван і Петро. Іван і каже Петрові: « Віддай мені одну вівцю, тоді у мене буде овець вдвічі більше, ніж у тебе!»А Петро йому відповідає: «Ні, краще ти мені віддай одну вівцю, тоді у нас буде овець порівну!» Скільки овець було у кожного?
4.Що в математиці називають софізмом. Наведи приклад софізму.
5. Прочитай наступний цифровий шедевр та спробуй відгадати, вірші якого поета в ньому зашифровані.
17 20 48
140 10 01
126 138
140 3 501
6. Яке число не можна записати римськими цифрами?
7. Вкажіть посилання на відео, у якому розповідається про якогось видатного математика.
8.Числа Фібоначі - які вони?
9. Її оригінальні картини – це нагромадження чисел від 1 до 12. Спитаєте, чому саме до 12? А тому, що вона використовує цифри тільки із циферблатів годинників, до того ж розбитих, оскільки творчість художниці – не просто малюнки з математичним ухилом. Це філософські роботи про те, як зникають секунди і як четвертий вимір, а саме час, формує три інші.
Як звуть цю художницю?
Вкажіть посилання на її роботу.
Як називається така техніка малювання?
10. Встановіть відповідність між відомими висловами і їх авторами.
1. Усе впорядковується відповідно до чисел (VI ст. до н.е.).
2. В арифметиці ставити питання важливіше за вміння їх розв’язувати.
3. Найдосконаліший мозок іржавіє без дії.
4. Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати.
А) Шерлок Холмс
Б) Сократ
В) Піфагор
Г) Г. Кантор
Відповіді до завдань відправте на ел. пошту: tetyana.varga@yandex.ru
Пропоную учням 5-9 класів взяти участь у шкільному веб-квесті "Цариця наук", який відбудеться 22-26 лютого 2016 р.
Тема квесту:«Цариця наук»
Мета квесту:
- підвищити навички учнів роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
- підвищити знання всіх учасників про безпечний Інтернет;
- сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу.
Учасники:
учні 5-9 класів Новодавидківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Гра розпочинається 22 лютого 2016 року. Відповіді прийматимуться до 26 лютого 2016 року.
Завдання Веб- Квесту.
1. Розв'яжи задачу. Молодильні яблука.
У царя Салтана на чарівній яблуні ростуть молодильні яблука. Якщо їх кількість поділити на 5,4 ,3 або 2, то весь час одне яблуко залишається. Скільки молодильних яблук у царя Салтана, якщо на яблуні більше за 100 яблук не виростає?
2.Розв'яжи задачу.
Півтори курки за півтора дня знесуть півтора яйця. Скільки яєць знесуть 3 курки за 4 дні?
3.Розв'яжи задачу. Два пастухи.
Зустрілися два пастухи, Іван і Петро. Іван і каже Петрові: « Віддай мені одну вівцю, тоді у мене буде овець вдвічі більше, ніж у тебе!»А Петро йому відповідає: «Ні, краще ти мені віддай одну вівцю, тоді у нас буде овець порівну!» Скільки овець було у кожного?
4.Що в математиці називають софізмом. Наведи приклад софізму.
5. Прочитай наступний цифровий шедевр та спробуй відгадати, вірші якого поета в ньому зашифровані.
17 20 48
140 10 01
126 138
140 3 501
6. Яке число не можна записати римськими цифрами?
7. Вкажіть посилання на відео, у якому розповідається про якогось видатного математика.
8.Числа Фібоначі - які вони?
9. Її оригінальні картини – це нагромадження чисел від 1 до 12. Спитаєте, чому саме до 12? А тому, що вона використовує цифри тільки із циферблатів годинників, до того ж розбитих, оскільки творчість художниці – не просто малюнки з математичним ухилом. Це філософські роботи про те, як зникають секунди і як четвертий вимір, а саме час, формує три інші.
Як звуть цю художницю?
Вкажіть посилання на її роботу.
Як називається така техніка малювання?
10. Встановіть відповідність між відомими висловами і їх авторами.
1. Усе впорядковується відповідно до чисел (VI ст. до н.е.).
2. В арифметиці ставити питання важливіше за вміння їх розв’язувати.
3. Найдосконаліший мозок іржавіє без дії.
4. Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати.
А) Шерлок Холмс
Б) Сократ
В) Піфагор
Г) Г. Кантор
Відповіді до завдань відправте на ел. пошту: tetyana.varga@yandex.ru
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.