Шукати в цьому блозі

четвер, 21 лютого 2019 р.

Використання динамічних комп’ютерних моделей на уроках математики



Для розвитку та навчання сучасних дітей вже недостатньо традиційної системи: дошка та крейда. Щоб зацікавити учнів, підвищити їх пізнавальну активність, зробити навчання наочним, диференційованим, забезпечити швидку та якісну перевірку знань, вмінь та навичок учнів, слід використовувати на уроках інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) — сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.
Найбільш ефективним є застосовування ІКТ на уроках математики при мотивації вивчення нового матеріалу, демонстрації моделей, відпрацюванні окремих навичок та вмінь, контролі та корекції навчальних досягнень учнів. Комп’ютер допомагає відтворити наочність, якої так не вистачає при викладанні планіметрії та стереометрії, і деяких розділів алгебри, пов’язаних з побудовою та дослідженням графіків функцій. Необхідною умовою підвищення якості освіти є запровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій та їх ефективне використання. Одним із перспективних напрямівінформатизації шкільної математичної освіти є використання у навчальному процесі систем комп’ютерної математики, зокрема, систем динамічної математики.
У процесі навчання математики можна використовувати найбільш поширені комп’ютерні середовища, які підтримують вивчення шкільної математики:
       http://www.cabri.com – Cabri 3D (чернетка для інформатики);
       http://www.dynamicgeometry.com – Geometer's Sketchpad (блокнот геометра);
       http://www.geogebra.org – GeoGebra;
       http://www.geogebra.org – GeoGebra 5.0;
       http://www.cinderella.de – Cinderella;
       http://geonext.uni-bayreuth.de  – GeoNext;
       http://www.int-edu.ru – Живая Геометрия;
       http://www.int-edu.ru – Живая Математика;
       http://obr.1c.ru/mathkit – Математический конструктор;
       http://dg.osenkov.com/index_ru.html – DG (Дінамічна геометрія);
       http://math.exeter.edu/rparris/wingeom.html – Wingeom;
       http://www.geocentral.net/geometria/ru – Geometria;
       http://www.raumgeometrie.de/drupal – Archimedes Geo3D
Доцільно у процесі навчання математики використовуватиGeoGebra – педагогічний програмний продукт, який поєднує динамічну геометрію, алгебру, математичний аналіз і статистику. За допомогоюGeoGebra можна швидко створювати високоякісні графічні зображення математичних об’єктів (графіки функцій, графіки рівнянь, геометричні фігури, формули тощо) і потім їх зберігати у файлах графічних форматів (pngsvg) або експортувати до буфера обміну. Після цього отримані рисунки можна використовувати для створення друкованих дидактичних матеріалів, мультимедійних презентацій навчального призначення тощо. 
З метою забезпечення оптимальних умов для використаннякомп’ютерних моделей у процесі вивчення шкільного курсу математики можна використовувати  інтернет-ресурс «Бібліотека комп’ютерних моделей» (https://sites.google.com/site/biblkompmod). Комп’ютерні моделі, що на них представлені, систематизовані відповідно до розділів діючої програми з математики. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.